zondag 30 oktober 2016

Geduld is een schoon deugd.

Op 15 augustus werd de sponsortocht gereden, de vervanger van de jaarlijkse BBQ-tocht van WOL. De tocht werd ook vastgelegd met sportcamera's en de opnames werden in de montage computer opgeslagen. Maar toen gebeurde er niets meer. Sinds mei ben ik een "beetje" furieus bezig met fietsen, en bekomen van de fietstochten, dat me de tijd en zin ontbrak om aan de montage te beginnen. Uit ervaring weet ik al langer dan een geforceerde montage nooit een bevredigend resultaat geeft. Het is beter om te wachten tot ik plots zin krijg om de computer op te starten. Dan gaat het vlotter, spontaner en met veel beter resultaat.

Gisteren was het dus zover. Na de middag startte ik de montagecomputer op en begon ik met het uitzoeken van gepaste muziek op de website van Kevin Macleod. En dan ging het heel erg snel, het derde liedje dat ik beluisterde had het juiste gevoel inzich. En hooguit 4 uur later was de impressie klaar om uit te renderen. In deze omstandigheden gaat het snel, maar ook de ervaring helpt veel, omdat onnodige handelingen reeds lang overboord zijn gegooid (al doende leer zelfs ik).

Hier is dus "eindelijk" de impressie van de WOL-sponsortocht 2016:



Naast de impressie geef ik ook nog enkele foto's mee:

Enkele liggers bij de start.

In Dendermonde werd een Dendermonde gedronken.

Wouter: daar zit dus de biba...

Appels, waar ondergetekende afscheid nam van Helen en Wouter.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben net zelf aan het monteren aan een stukje video van 1,8 gig, da's echt tijdrovende biznes!
    Prachtige muziek en leuke beelden. En hoezo een vlag op een velomobiel niet opvallen? Mag men mij dan maar weer eens uitleggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen