maandag 5 augustus 2013

Kanalentocht


Er is een beetje spoed gezet bij de montage van de video en deze is nu al beschikbaar.



Gisteren is nog eens de kanalentocht gefietst (voor mij de eerste keer).
Een tocht van 125 km met een kruissnelheid van 27 km/u, maar in werkelijkheid bleken we meer dan eens 32 km/u te gaan. Dat laatste kwam vooral omdat iedereen daadwerkelijk mee kon.
Ik ben zeer tevreden over mijn conditie, op een klein dipje na na 100 km (waarna 2 vriendelijke wielertoeristen me op sleeptouw hebben genomen) ben ik nooit in de problemen gekomen. Al moet ik toegeven dat ik niet veel overschot meer had, maar mijn kruissnelheid ligt normaal ook maar tussen de 23 en 25 km/u.


In totaal waren we met 13 liggers.

Na de tocht smaakt een streekbier meer dan anders.


--> De video <--



Geen opmerkingen:

Een reactie posten